torsdag

jag har gjort en brudbukett idag, inför öppet hus nu på lördag, jag är väldigt stolt över den faktiskt, den blev jättefin. eftersom att den inte är helt klar så har jag inte tagit någon bra bild på den, men jag ska lägga upp imorgon :)
i måndags fick jag post från pappa, skrev på en avi för att få ut mitt smink och fick ett usb minne med mina bilder på dammen, mamma hade tagit 100 bilder och han skickade alla. som vanligt så tar hon samma motiv 20 gånger, men hon lyckades väldigt bra med denna bild
det är enda bilden som hon har fått med exakt hela dammen, jag är stolt!
längtar så inför imorgon och på lördag, imorgon ska vi ha middag här på skolan och mattias och hans kompisar kommer hit. sen på lördag kommer mamma och pappa med min klänning och mitt smink + andra saker och + att de ska ta hem massa grejer härifrån också.
det känns så jävla sjukt att jag ska lämna vännäs om en månad och 4 dagar, jag blir helt rörd bara av att tänka på det. VAD FAN SKA JAG GÖRA HEMMA?!
Den bästa och osalgbara trion
don't mess with us
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0