söndag

I fredags hade jag, Julia och Marre gjort middag till Mattias, Peter och Erik. Som vanligt blev det inte gott när jag gör mat, men det blev ändå en ganska lyckad kväll, vi såg på 7pounds, och den var faktiskt jättebra:)
Igår var det öppet hus och vi tjänade en liten slant.
jag skulle ju ta bild på min brudbukett så här är den
Jag, mattias, mamma och pappa åkte in till stan och åt på Eurasia, vilket var jättegott. De skjutsade sedan hem oss så vi lade oss i sängen och myste hela kvällen.
Imorse ringde klockan, för självklart hade gubben bokat in att ha ett gruppmöte... på en söndag. så jag drog på mig hans fina skjorta som doftar så underbart, den passade mig bra också. Som tur var hade han med sig en till, så jag snodde den (A)
Jag borde läsa inför provet imorgon och jag borde läsa en halv engelska bok. Men vi får se vad som blir gjort.
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0