söndag

elr är det måndag. jaja.
här sitter jag i min puff och undrar vart fan dessa senaste tre åren tagit vägen, herregud. paniken kryper fram. mitt rum ser fortfarande ut som ett bomb nedslag även fast jag knappt har några grejer kvar här inne, men som ewa säger "praktiskt problemlösning" jag kanske har uppfattat helt fel med det men jag stökar ner lika mycket om inte mer med mindre grejer ;)
jag blir faktiskt lite tårögd när jag tänker på att jag måste lämna allt detta och åka hem och börja om på nytt, det känns alldeles för omständigt och för jobbigt när jag för en gångs skull lämnat det jag inte ville ha.
men mina tre år har verkligen förändrat mig till något bättre och jag kan inte mer än tacka alla som jag mött under tiden här och alla har betytt mer elr mindre för mina val jag gjort.
jag kommer sakna vännäs och jag lovar att jag kommer att ha tid att skriva blogg när jag kommer hem. ska bara komma på vad jag ska skriva.
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0