lördag

jag har varit ute på äventyr och haft det underbart. först som sagt åkte jag ju till storuman för att umgås med marre, det var jättekul och efter alla dissar så kan jag erkänna att det inte var så farligt ;)
men båtresan tar priset på bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. det har varit fint väder varje dag och jag känner att jag och mattias har kommit närmare varandra, vilket känns jättebra.
vi stannade i varje hamn en natt och det var jättekul att uppleva olika sätt att "bo" på. vi besökte, trysunda, ulvön, mjältön, norrfällsviken, bönhamn, lövvik och sista stopp blev härnösand för att sedan sitta på bussen i 7.30h för att ta sig hem. det kändes i röven när jag var framme ;d men det var det lätt värt. det var en underbar upplevelse och jag skulle göra det igen om jag fick!
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0