söndag

sitter just nu och poppar musik på spotify (tack henrik) har städat lite inne på toan men blir så less att det blir dammigt lika fort. har varit inne och kollat efter utbildningar efter studenten, men ser mest troligt ut som att jag måste flytta hem och bo hemma ett halvår först innan utbildningen börjar så jag hoppas att jag får jobb det halvåret.

alla i klassen har så gott som varit förkylda om vartannat, nu tror jag tyvärr att det är min tur och det passar sig verkligen inte att bli sjuk nu, det är alldeles för mycket på gång nu :S åker iaf hem i helgen eftersom att jag ändå är ledig på måndag.

nu ska jag skriva protokollet för eleverådet för självklart anmälde jag mig till sekretare, smart som jag var. måste även skriva upp lite stödord inför essän jag ska skriva i svenska b. i samband med essä så vill jag tacka för alla svar :)

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0