torsdag

hade sovmorgon imorse men vaknade kring 20 i 9 och klev upp och klädde på mig och gick till köket och åt yoghurt och pratade med tjejerna. åkte sedan iväg till blomsterlandet där vi köpte lite blommor, åkte tillbaka till skolan och sen åkte vi till returcentrum där vi hade tänkt hitta något till klassrummet men hittade inget. jag, julia, marre, amanda och sara bestämde oss då för att åka tillbaka efter skolan och kolla igenom kläderna de hade. sagt och gjort jag köpte denna för 30spänn. och jag vet att den ser lite "mormor" aktig men med rätt tillbehör ska det nog gå bra.


jag har nog lyckats bli smittad av förkylning så har varit tung i huvudet hela dagen och mest troligt kommer jag väl spendera helgen i sängen, menmen.


OneRepublic - Marchin On

 

ha det, puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Den var ju bara för söt på dig !

2010-02-25 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0