tisdag

om jag skulle muta er läsare med pengar för att ni ska orka skriva en kommentar, skulle ni göra det då? elr vad är det som är så jobbigt?

när vi satt på svenskan idag och såg på film så fick jag ett sms :O om att jag hade ett paket och hämta uppe på ica, och jag tänkte, men jag har ju inget paket. då slog det mig att pappa hade ju mest troligt skickat mobilen hit till mig på en gång :D jag fick skjuts av snälla sara både dit och hem, remember to pay back :)

bara för att jävlas så måste jag få kalla marcus för toyboy ;) haha! nej, men allvarligt, du är snäll ;) coh efter invändningar så är du ju charmig också ;)

imorgon ska vi in till umeå och fixa ordning inför nolia. jag längtar då inte till på torsdag då vi ska åka härifrån klockan 7 och lär inte få sluta förrän 5. men imorgon gör det ingenting att vi får sluta 5 (A)

 

ha det, puss


Kommentarer
Postat av: M.

Lite pengar för att kommentera vore ju inte fel (A)

Vad kul med ny mobil :D Aj då, ingen sovmorgon på torsdag inte :P Haha, kan tänka mig att du är villig att stanna lite längre då, glöm inte tejpen bara ;)

2010-02-16 @ 18:25:41
Postat av: Sara

gillar den här dealen med pengarna ;P fin mobil :) lite seg av mig , men jag har ju inte sett den än :P

2010-02-24 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0