söndag

jag tror jag har hittat mitt favorit schampo, efter att ha använt bed heads superstar i en evighet och det efter ett tag gjorde håret fettigt och äckligt som resulterade i att jag fick tvätta det ofta har nu hittat något så mycket bättre, har dock bara schampot och balsamet men ska snart köpa inpackning, nu behöver jag högst tvätta håret två gånger i veckan och håret blir lent och det känns så mycket renare.

 

sista natten i luleå idag, sätter mig på tåget 10 i 6 imorgon. så blir nog mest troligt en ganska tidig kväll så jag inte sover bort hela resan, borde läsa lite på engelska boken och kanske hinna se någon film elr serie ist.

det har faktiskt varit en väldigt trevlig helg här hemma, jag har faktiskt gjort annat än att sitta hemma så jag får tacka för en trevlig helg :)

 

ha det, puss


Kommentarer
Postat av: Sentry

Tack detsamma (:

2010-02-21 @ 16:26:37
Postat av: M.

Vad bra att du har haft en bra helg :) Men M. disslikes att det blir en tidig kväll :P Men lycka till med att komma upp imorn, det lär du behöva :P

2010-02-21 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0