onsdag

jag och marre hade körkortsteori på lilja idag, det enda jag kan säga är eycandyx2. haha! efter det gick vi och handlade, jag köpte vanligt godis, naturgodis och musli, illa ;p vi gick sedan och åt kebabtallrik på laggen, jag förstår inte riktigt hur jag lyckas. men varje gång jag äter där så äter jag nästan upp allt :O vi drog sedan till medborgarhuset, där vi såg på sherlock holmes, och jag säger bara EYECANDY!


jag menar, vem kan inte tycka det där är snyggt ;)

 

så jag och marre har utvärderat denna dag och kommit fram till att den har varit väldigt ljus på snyggfronten ;p haha, nej men allvarligt. vi har haft tur :)

 

ha det, puss


Kommentarer
Postat av: marre

vi MÅSTE se den igen ;)

2010-02-26 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0