måndag

Så jag håller upp armen och säger att jag,
ska göra dom saker som aldrig blev av.
Så kan vi ta lite hand om mig,
bygga en dröm med mig,
gömma oss i varandra.
När ingen kan bli nånting är jag i harmoni,
med allt som lever omkring mig.

imorse kom mamma och knackade på 25 min över 5, och sa att nu var ju klockan nästan halv 6. jag studsade upp ur sängen, jag skulle ju trots allt åka till tågstationen 20 i 6. stressad elr vadå? klev på tåget och satt och snackade en stund med simon tills jag däckade av med OneRepublic i öronen, blev som helt kär i deras album. vaknade till kring vindeln sen så när vi kom fram sa vi hejdå till varandra och jag gick och handla på ica. blev lite frukostmat och så hittade jag min favoritfalukorv som jag trodde bara såldes i norr ;) men icke sa nicke. åkte till vännäs och hade lektioner, jullan lockade mitt hår så nu ser jag ut som, ja jag vet inte vad. nyss gjorde jag korvstroganoff av korven och det blev asgott. nu sitter jag och degar och lyssnar på hästpojken.


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0