torsdag

gud vilken underbar dag jag har haft, vaknade 20 över 6, steg upp och åt mannagrynsgröt, höll mig vaken till piteå slocknade och vaknade en timme senare, skönt.
jag var som ett barn på julafton och alla småbarn var mindre lyriska än jag :O jag studsade, pekade och bad "titta pappa, PAPPA TITTA DÅ!"
alla djur var framme och glada förutom bävern som satt i sitt bo, men jag fick iaf se den i dess webcam, haha!
jag kunde verkligen släppa alla mina bekymmer, att jag är arbetslös och uttråkad av att sitta hemma. det kändes som sagt underbart och efter en sån här dag tar jag tag i mitt liv med nya tag.
imorgon blir det ännu ett möte med jobbcoachen och jag ser det som ett steg närmare ett annat liv.
en bild, men har fler på face, kolla in där ist!
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0