tisdag

jag har varit sugen länge på att baka en riktigt god chokladpaj även fast jag aldrig ätit någon gav jag mig in i receptens värld. hittade något som jag antar att leila bakar hade på sin hemsida och jag tänkte att det kan väl inte vara så svårt. kollade inte så noga igenom receptet men hade iaf alla ingredienser.
åt middag och tänkte börja baka gjorde botten och läser vad som skulle ske. den skulle in i kylen för att svalna i 15min för att sedan kastas in i ugnen i 10min, ut och svalna igen för att sedan ha på fyllningen och sedan in igen i 40 min. jag höll på att dö av all väntan och den blev inte ens så himla god. kändes jävligt. sket i att ta en bild också ;p
ska nog fortsätta göra den andra pajen som jag kan receptet på så jag inte misslyckas igen :p
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0