tisdag

vad dålig bloggare jag är ;d jag började jobba för en vecka sen och jag trivs jättebra, riktigt roliga upplevelser och erfarenheter. förut kunde jag inte förstå hur någon kunde lägga sig och sova före 10, men jag går utan tvekan och lägger mig 9 och somnar före 10 ;p
sen att jag stiger upp 20 över 5 stör mig inte allt för mycket, kändes bara lite hårt förra veckan när assar låg i sin bädd och grymtade för att jag tände lampan och störde honom.
på fredag ska jag klippa håret och på lördag ska jag in och fixa mina nya glasögon som jag fick i posten igår, längtar efter att skaffa nya när jag faktiskt haft de gamla sen jag gick typ i 5an, hemskt.
jag älskar dig!


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0