torsdag

jag läste en bok för ett ganska långt tag sen, typ på jullovet, jag läste ut den på två nätter. och det fick mig att ta en riktig tankeställare. boken handlade om en tjej som var tillsammans med den perfekta killen "utåt sett" men hon kände sig inte hel inombords och det slutade med att de gjorde slut och ingen kunde förstå hur hon kunde göra slut med någon som var så "rätt" för henne, fast han egentligen inte var det. förstår ni hur jag menar? så kändes det för mig. att en bok ändå kunde få en att tänka så mycket på sig själv.
det var ju som sagt sista praktikdagen idag, och jag måste då säga att jag är lite ledsen, jag har verkligen haft jättekul och det har varit ett väldigt trevligt gäng.
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0