måndag

ligger här i sängen, men väskor utspridda över golvet. mattias nalle har suttit och kontrollerat min packning idag och det har gått jättebra, bara en bag med kläder. ska åka buss på onsdag, kommer kännas konstigt att åka åt det hållet, brukar ju åka tåg ner :) ska bli väldigt skönt att få komma "hem" igen och bara få slappna av.

funderar på om jag ska ta en promenad ikväll, var så skönt att gå runt sjukis för någon dag sen. ska först pressa i mig min egengjorda efterrätt. jag såg på gordon ramsays Fword och han gjorde en choklad mousse, så jag var bara tvungen att testa att göra den, så får meddela sen med betyg och möjligen ett recept :) jag tycker absolut om gordon, speciellt för att han är så bestämd, det är ju det som gör honom till den han är, sen så har han ju en mjuk sida, det ser man ju i programmet.


imorgon måste jag in och göra några ärenden i stan, ska försöka vara effektiv och slippa behöva gå där hela dagen ;d får inte heller slösa så mycket pengar.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0