måndag

jag måste bara få skriva av mig lite, jag är, ja vad är jag. jag är arg och besviken på hur folk kan bete sig mot varandra. jag skulle vara glad om min vän hittade någon att tycka om och vara lycklig med, ändå finns det såna som blir avundsjuka och bittra och bara kommer med negativa kommentarer, kan du inte vara glad för någon annan kan du lika gärna hålla käften. så känner jag. jag stör mig också på dem som säger en sak "man mot man" men så fort det blir mer folk gör man en helomvändning och då tycker man det motsatta helt plötsligt. stå för det ni tycker och skit i vad de andra tycker. ingen vill väl vara en jävla bitter fitta iaf.
ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0