tisdag

jag började tänka igår när jag låg i sängen att du har funnits i mitt liv så länge och jag kan prata med dig om allt, jag kan nästan ringa dig när som helst på dygnet och du lyssnar alltid på mina problem. jag vet att jag alltid kommer ha dig vid min sida för det är sån du är och det gör mig bland de lyckligaste på jorden. jag kan hålla med om att vi kanske inte alltid håller sams, men det är alltid någon av oss som sväljer stoltheten och skickar iväg ett hej och då är allt bra igen. du har aldrig fått mig att gråta men jag har gråtit för dig när vi sa hejdå i sthlm med gråten i halsen och när vi sa hejdå i sunderbyn och jag grät hela vägen hem. men så tog det mellan oss slut men jag visste att du ändå skulle vara min vän, den vän jag alltid kan lita på.
 





ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Robin

Jättefint, tack:)

2009-05-12 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0