onsdag

igår kom linus till mig och hälsade på. han åkte tåg i 6 timmar, duktig pojke ;p vi såg på film och myste i sängen tills vi somnade, elr iaf han gjorde det. jag låg och lyssnade på när han låg och pratade och snarkade lite lätt ;D men till slut så somnade jag. vaknade när klockan ringde och låg och myste tills dess att jag skulle gå på lektionen :) sprang tillbaka till rummet så fort jag fick rast, låg och myste ännu mer i sängen och när vi slutade gick vi upp till busstationen och tog bussen in till stan, sen så buss därifrån. vi satt längst fram när vi åkte hem mot luleå, det var mysigt med sällskap även fast julia brukar åka med mig, så är ju inte det samma sak som linus :) vi kom fram till luleå och pussades hejdå och nu har jag varit hemma med familjen sen dess :)


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0