måndag

jag sitter hemma i lule och försöker göra mig frisk igen, vaknade imorse med lock i ena örat. vilket jag mest av allt hatar när jag lyckades få öroninflammation i somras så är jag rädd hela tiden att det ska komma tillbaka.

jag ringde och sjukanmälde mig klockan 8 och somnade om till runt 11. då tog jag och ringde specsavers för att boka om min "kolltid" först tog det 10 min innan jag ens blev kopplad. och det slutade med att jag bokade en tid 22 maj, då jag med andra ord är ledig och är tillbaka hemma här igen. vilket betyder att jag måste ringa dit EN gång till och boka om ännu EN gång. har ju som bokat om tre gånger redan. fan att man ska vara sjuk och virrig på samma gång och fan om det är samma som svarar när jag ringer, han kommer ju tycka att jag är knäpp.


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0