torsdag

igår åkte jag in till stan och mötte upp min syster, köpte en ampel till min murgröna jag vill ha i vännäs, två bas linnen från gina, jag slängde faktiskt dom gamla när jag packade inför resan hit ;d gick förbi på parelle och köpte hårfärg innan vi traskade hem till syrran. fixade ljusa slingor i håret och nu känns håret mer levande, så skönt.

jag tog bussen hem och åt middag, gick till signe och firade henne, eftersom att igår blev hon gammal ;) vilket betyder att det är 21 dagar kvar till min födelsedag ;D längtarlängtar.

gick hem kring 12 och då kändes det verkligen i min tå att jag hade gått på stan, till och från signe. jag har lyckats få en blåsa på en tå och det gör ont så fort jag rör mig :S

idag ska jag till tandläkaren klockan 1 sen är min dag som vanligt inte planerad. menmen.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0