torsdag

jag ligger här i min säng som alltid, första veckan på praktiken har väl varit sådär. det värsta är väl att jag har lyckats få infektion på två tår och när jag har på mig skor och går så blir det bara värre. jag vill helst bara ligga i sängen. att stiga upp imorse var väldigt svårt, jag verkligen slet mig upp mot min vilja. men imorgon är sista dagen på vecka ett.

i helgen har jag inget planerat, vilket känns både bra och dåligt, behöver verkligen slappna av och tänka igenom allt. sen nästa helg ska jag vara med syster inne i stan. sen helgen efter då fyller jag ju fan år så då ska jag ut :d ska bli så jävla skönt att fylla år och bli vuxen "på riktigt".

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0