tisdag

i söndags när jag och marre kom till skolan och jag skulle snitta mina fina tulpaner så skar jag mig i handen, det gjorde svinont. men som tur var så blev det inte så djupt och det har nästan växt igen helt.

igår hade vi bara halvdag för att alla var sjuka. så jag och marre åkte in till stan och jag köpte örhängen och te :)

idag så gick vi igenom vårat tema vi ska ha nu tills det är dags för påsklovet. det ska handla om globalisering och jag har en positiv inställning för det. jag bjöd på daimtårta innan vi slutade för att jag fyllt år och det var uppskattat och kul :)

jag känner för att gå ut och gå, men har inte nå bra skor för det och har planerat lite halvt att se på film ikv.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig..

2009-04-03 @ 03:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0