onsdag

när jag vaknade av att klockan ringde imorse var det verkligen svårt att stiga upp, herregud säger jag då bara. ramla iaf ner från sängen och klädde på mig, åt och borstade tänderna. sen åkte jag till tandläkaren och jag verkligen allvarligt hatar att ta dom där bilderna, inget annat skrämmer mig men dom där bilderna, usch. hon la in en sån där bild i munnen på mig och sprang omkring i rummet som en yr höna medan jag höll på dö av smärta, det bara rann tårar nerför ögat och inte nog med en bild så tog hon FYRA bilder! jag ska iaf dit imorgon igen, men inte för dom där hemska bilderna som tur är.

åkte hem och for sedan iväg med farmor och farfar för farfar behövde en ny mössa... han fick två. och jag fick ett maxmål, så nu känns det som att jag håller på spy av hur mätt jag är.

bli medlem på gratismode och få presentkort http://www.gratismode.se/?c=8345


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0