lördag/söndag

igår åkte jag förbi till växtriket för att säga hej och fick reda på att det ska vara tre stycken till där, som går typ i 8an.. hm.
pappa skjutsade mig sen till elin och daniel. vi drog ut på stan och först förbi och bokade in en tid för min tatuering :D köpte ingenting men strosade omkring med dom lite överallt men tog sedan bussen hem.

idag steg jag upp kring halv 11 efter ha legat och dragit mig i en timme ;p åt frukost och såg på tv. åkte till mormor halv 2 där åt kycklingsallad och semla. men under tiden där började jag må dåligt, är helt tvär och sur.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tatuering? Sweet! Vad är det för tattoo? :D

2009-03-10 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0