lördag

en hel vecka med praktik.... bara två kvar. det hade kanske känts bättre om jag inte hade haft så ont i ryggen och fötterna. ska vila upp fötterna i helgen och hoppas på att det blir bättre.

idag har jag bara legat framför tvn men nu borde jag ta itu med att städa mitt rum, elr iaf organisera i oredan ;D

hade velat gå på stan elr gå och handla lite men inte ens det klarar jag av. jobbar 10-18 och då har stan stängt och nu i helgen kommer jag inte ens ut härifrån för mina jävla fötter. så jävla förjävligt allt känns.

men förhoppningsvis blir det bättre om jag vilar dom så jag inte får det värre sen. nu ska jag pallra mig upp och städa mitt rum.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0