lördag

jag kanske borde ta och skriv lite, så ni få som läser inte tror att jag är död ;d

praktiken har väl varit helt okej, ibland dåligt ibland bra. så jag ger en 5 av 10.

jag kommer inte ihåg vad som hände förra veckan men det var väl i stort sett bara praktiken då, förra helgen var jag och såg på film hos signe med henne och camilla :)

i måndags åkte jag in till stan efter praktiken och mötte upp leo, vi gick och handlade på willys där vi inhandlade tacos och ROSA godis ;d tihi. vi gick hem till honom och fixade maten, och att hacka lök var inte riktigt leos grej ;p vi åt middag och såg sedan på marley & me. självklart var jag tvungen att börja gråta i slutet av filmen, så himla hemskt.

tisdag och onsdag var nog bara praktik.

sen kom min födelsedag och det ramlade in grattis från alla håll och kanter, vilket var kul :) nu är man myndig. jag fick massa pengar, en svart prinsesstårta och en gigantisk bukett från praktiken.

igår var det sista dagen på praktiken och jag började en timme tidigare för att få sluta lite tidigare. fick en yuccapalm och kramade alla hejdå. sen for jag hem och åt middag och sen skjutsade pappa mig till signe där vi drack cider och såg på she's the man, hon hade aldrig sett den vilken SKAM!

idag åkte jag, elin, farmor och farfar till boden för att städa ut everts(min farfars bror) lägenhet eftersom att han har gått bort och den behövde tömmas, så det fixade vi och åkte sedan hem, jag och elin åt lite mer prinsesstårta och pratade lite. sen har det inte hänt så mycket mer.

jag har haft det bra här hemma, men nu går jag vidare och lämnar det här bakom mig. det som hände var det enda rätta  :)

just det en sak till
 





ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Så du fick din svarta prinsesstårta ändå :P de har du glömt att säga till lilla malin ;)

2009-03-29 @ 12:38:51
URL: http://maaaaalinh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte löken blev bra ändå, eller hur? Det gick ju och äta, så sluta klaga :P

Sen angående gråtning i filmen, det är ju omöjligt inte med slutet :( blä.

2009-03-29 @ 15:27:39
Postat av: Camilla

Du...du..Pms + Marley and me är INTE en bra kombination. Jag lipade som ett barn! :O

2009-04-02 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0