måndag

jag och mamma åkte in till stan och jag har varit sugen på att köpa ett armband nu ett tag och hittade ett på Capella för bara 89 kronor så det fick följa med hem


mamma skulle sedan på fritz olssons och fixa något med några ringar så jag följde glatt med. medan jag står där sneglar jag på en monter och skiner upp som en sol. där ligger det 50 ringar av märket jag har mina ringar av som jag älskar.


så jag smög iväg till montern och stod och petade på de fina ringarna. min mamma och våran granne som då jobbar där kom och ställde sig bredvid mig och hon tog fram ringar i min storlek och det var som julafton. jag petade och plockade i alla men valde till slut en och att mamma köpte två. det blev då så att eftersom att jag hade tre sedan förut (en saknas på bilden) så fick jag en 7de ring gratis så jag valde två ringar för "priset av en"

den med blomman köpte jag för 175 kronor och de andra två fick jag då :)
märket av ringarna heter Spinning Jewelery och som sagt. det är inte så dyrt :)


ha det, puss



Kommentarer
Postat av: marre

snyggt! :D

2009-06-29 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0