måndag

igår var det fint väder så när jag, daniel och elin kom in till stan igårkväll så gick jag och syrran runt strandpromenaden. gick sedan och solade i solarium, börjar nöja mig med min bränna ;d när vi kom hem satte sig jag och daniel och såg på tolken. men jag hann inte se hela innan jag drog på mig skorna och gick till linus. vi låg och bråkade i sängen och somnade väl kring 2.

när klockan ringde fick jag halvt dra honom upp ur sängen, jag sov väldigt dåligt under natten men var ändå pigg när klockan ringde :) vi gick till bussen och han åkte till jobbet medan jag gick till syrrans lägenhet och åt frukost innan jag drog till ungdomsmottagningen och förnyade mitt p-piller recept. gick sedan på stan och slösade lite pengar :o blev en klänning, en tunika och tre trosor :)

drog mig hemåt och for sedan med farmor och farfar till mockträsk för att hämta lite korn till fåglarna som farmor vill mata.  mer än så hände det inte idag ;d

jag fullkomligt diggar kings of leon. helt underbart

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0