torsdag

yey, har inte varit på blogghumör dom sista dagarna. men idag så pallra jag mig upp ur sängen 10 i 11, duschade, åt, sminkade mig och tog sen bussen in till stan där jag gjorde 4 snabba ärenden, nordea där jag fixade internetbank, make up store där jag köpte lite smink, lindex där jag köpte ett nagellack och sen till h&m där jag köpte en tröja, ojoj. gjorde allt det på 20 minuter och hälften av mina julklappspengar försvann bara sådär :o

jag ringde och väckte linus och gick sedan dit och låg och myste med honom till 4 då jag tog bussen hem, vi åt middag sen for jag och pappa och handlade. nu ligger jag här i sängen och ser på tv, slappar och bara känner lugnet. vilket jag egentligen inte borde göra, för jag är inte lugn och jag måste göra mina läxor och packa! nu på en gång! :O

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0