tisdag

hade sovmorgon imorse, vilket behövdes. hade det lugnt hela dagen, tog sedan bussen in till stan för att simma med julia. vilket gich helt okej, men jag är ju väldigt otränad måste jag då säga. sprattlade som ett as men kom fan ingenstans ;D efter simningen gick vi till busstationen och jag slösade 687+180 kronor på busskorten, pengarna bara ryker iväg :S
vi gick sedan till biblioteket och lånade varsin bok på engelska och efter det så bar det av till waynes där jag fick min caramel latte ;d

bussresan hem var hemsk, jag pratade med pappa i telefon och glömde helt bort att titta på vägen, så jag blev åksjuk, lade på och koncentrerade mig på att andas långsamt och slappna av, försöka titta på vägen (inte ut genom fönstret på alla träd som svichade förbi) blundade för att slippa koncentrera mig på något annat än andningen.
när vi till slut klev av var jag helt svimfärdig och satte mig på kyrkogårdsmuren och allt bara snurrade. vi skyndade oss tillbaka till skolan och jag lade mig i sängen, åt två godisar för att bli lite piggare och drack ett glas vatten.
lagade lite mat och sen kändes allt lite bättre, men jag känner mig inte helt återställd, är lite yr och känner mig lite tung i huvudet :S jobbigt.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0