måndag

det har varit en ganska lugn dag idag och det gick faktiskt underligt bra på fotolektionen idag. linus ringde mig innan han skulle till skolan och jag tror allvarligt att jag var mer nervös än han :p

äckliga pannkakor till lunch sen engelska och till sist idrott då vi spelade fotboll, jag fullkomligt älskar lagsporter med tanke på att jag lätt lär mig och jag tycker om att samarbeta.

efter idrotten ringde linus igen ;p han hade klarat första skoldagen och lät som en lycklig 7åring som precis kommit hem från sin första skoldag:p och det gör mig glad :)

jag tog en promenad ikväll bland snöflingorna som sakta singlade ner från himlen, plumsade med fötterna vid vägkanten och andades in den kalla luften, jag helt enkelt älskar att gå ute och även fast jag hatar vintern så är det fint att promenera i vinterväder när det inte är allt för kallt :)

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Linus

vadå 7åring?! :D haha

2009-01-20 @ 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0