lördag

jag steg upp vid 10, åt frukost, sminkade mig och klädde på mig innan jag, julia, marre, malin och amanda tog bussen in till stan för att gå på brudmässan. vi var där ett tag sen gick vi på stan, jag köpte en svart tjocktröja från gina, kanske tar kort på den sen. vi gick och åt på maxim och jag beställde kebab tallrik, det var gott. sen tog vi bussen hem, nu sitter marre och julia inne på mitt rum och nöter film efter film :p imorgon ska jag ha en lugn dag, måste koppla av lite ;p





munkeröds florist utbildning
design : emilia lundqvist


ha det, puss

Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Tack ;)

2009-01-24 @ 23:01:39
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0