lördag

hmm. idag var min sista dag i luleå och jag har inte ens spenderat den i luleå så att säga, familjen minus lilldaniel plus stordaniel åkte till ikea för att inhandla lite stuff. jag handlade typ 5 saker och det blev dyyyrt :o köpte ett par fina skor på skopunkten också :) ikväll har jag väl packat, elr iaf dom sista 10 minuterna, packat ner högtalarna och allt annat svammel. känns så jobbigt  med all packning att jag blir ledsen på något sätt. packapackapacka. jag bävar mig för dagen då ALLT ska tillbaka hit, blir fan att hyra en jävla buss, annars kommer det inte rymmas :o ska ta bilder på mina inköp sen när de har blivit "installerade" i sitt nya hem :)

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0