lördag

när jag vaknade idag kände jag att jag inte mådde helt 100 men gick ner och gjorde frukost, kanske inte det smartaste alternativet som bestod av ett stekt ägg och en stekt macka (läs: indränkt i smör) och när jag ätit klart ville jag bara spy av det feta. jag hade kunnat välja att göra en smothie vilket mamma har "bestämt" att jag ska äta till frukost, men jag säger då inte emot för jag provar lite olika saker varje dag.

jag och pappa åkte till coop för att köpa en list för att jag ska göra en ram som jag ska täcka med tyg (läs: äntligen) listen var 3,6 meter lång och pappa skröt om att den skulle rymmas inne i bilen. ha-ha så fel han kunde ha, det slutade med att jag fick sitta bak för att pappa stack listen ut genom passagerar fönstret och då fick jag inte upp dörren :S

vi passade också på att köpa färg till mina förbaskade bokstäver som pappa målade när vi var på kråk. han mycket bättre på att måla än vad jag var. medan han målade gick jag omkring där, i min gamla skola, och jag vet faktiskt inte om jag saknade det. kanske det var alla minnen som smög på mig. det hände så mycket under dom tre åren, mycket jag vill komma ihåg och mycket jag bara vill glömma.

vi åt middag hos farmor och farfar idag men jag mådde fortfarande dåligt så så fort jag hade ätit klart så lade jag mig i soffan och halvsov. drog sedan hem och nu ligger jag här, trött och mår dåligt. jag borde egentligen sova men jag känner på mig att mina tankar kommer flyga omkring i mitt huvud så jag ska nog ligga här med datorn ett tag till tills jag nästan somnar, då jävlar.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0