torsdag

yeah, igår var jag, julia och marre och såg på australia, gud så bra film. blev så berörd av hela filmen, sådan känsla dom förmdelade usch så fint.




idag så åkte klassen till

där vi fick sitta i en sån där kupol och titta på stjärnhimlen, blev lite virrig när gubben speedade tiden så allt snurrade.

efter det drog jag, marre och julia till stan. jag köpte ett par örhängen och ett par tjockare strumpbyxor så jag inte fryser bena av mig ;p

ikväll har jag lyckats se ett helt avsnitt av "criminal minds", så länge sen jag verkligen tittat på tv.

jag och marre stannar kvar här i helgen så jag håller på att fixa lite filmer som vi kan nöta, sen hade vi tänkt att vi skulle baka muffins ;p




ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0