tisdag

ojoj, det var ett tag sen jag skrev. det har inte hänt så mycket bara. i helgen stannade jag och marre i vännäs, vi åkte in till umeå på lördagen och såg på "i taket lyser stjärnorna" och blev stammisar på waynes ;d helgen gick fort och igår var det måndag, skola som vanligt, fick vara i studion på fotolektionen och det var kul. blabla.

efter skolan gick jag och handlade, köpte lite frukt och yoghurt för jag har tagit fram mixern så nu fan ;d låg och pratade med linus i två timmar igårkväll och såg sedan på tv och somnade till slut.

imorse hade vi prov i svenskan och det kändes helt okej :) nu får jag vänta och se var erika har att säga. en helt vanlig skoldag resten av dagen, blablabla.

jag och amanda har legat inne på mitt rum och sett på film ikväll och jag funderar på att jag ska pallra mig till mitt rum igen och duscha. men måste samla kraft och vänta tills sista % av mitt datorbatteri tar slut ;d

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0