lördag

är hemma i luleå nu över helgen. vilket känns skönt att få slappna av och njuta av att vara "ensam".

igår när jag kom hem mötte jag upp linus i någon minut innan jag gick till syrran för att äta middag, halvsprang för att det var kallt och jag var kissnödig ;D åt middag och drog därifrån för att gå tillbaka till linus, vi låg och myste i sängen hela kvällen, förutom när han fick för sig att spela dataspel ;p men jag drog tillbaka honom i sängen ett tag till innan pappa kom och hämtade upp mig.

imorse vaknade jag runt halv 10 och steg upp och åt frukost, duschade, satt vid datorn och såg på tv. var nyss och handlade lite stuff med pappa och daniel.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0