fredag/lördag

min helg i luleå har varit lugn och skön. i fredags kom jag hem kring halv 7, då åkte jag hem och åt middag och gick sen mot signe där vi såg på "never back down" som blev andra gången för mig men det är en bra film ;)

igår var jag in till stan och gick på brudmässan, den var minimal och tråkig. så jag, mamma och elin drog på stan ist, mamma handlade som fan medan jag följde efter som en svans;D

vi drog hem vid tre och åt middag och jag såg på tv och satt vid datorn, kring halv 10 var jag inne i stan igen för att vara med linus :) vi låg i sängen och myste och såg på "den gröna milen" jag tog första nattbussen hem.

nu sitter jag här och ser på tv. innan jag åker hemska jag ta kort, handla och packa ihop mina grejer :)

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0