torsdag

igår hade vi debatt på skolan om globalisering och jag var på positiva sidan. det var en kul debatt och jag slog näven i bordet så exalterad jag blev ;D

vi fick skriva utvärderingar om vårat jobb och sen fick vi sluta, tidigt så jag och julia kunde ta den tidiga bussen hem. vilket var så jävla skönt. provade mina nya åksjukearmband och dom funkade, jag kunde sitta och läsa utan att bli nå åksjuk alls vilket kändes bra.

vi kom fram runt 18.20 och då mötte jag upp leo och tvingade honom lite halvt att bära min tunga väska, vi gick och handlade mat på ica och drog förbi min syster och lämnade den tunga väskan där. när vi kom till hans lägenhet flög jag över datorn och satt där och nötte medan han gjorde maten ;D vi båda åt inte alls mycket även fast vi hade en stor skål med mat, öppnade bacardi efter bacardi och drack som en dammsugare ;p vi gick till kiosken och hämtade lite mer dricka och drog sedan tillbaka. blandade med energidryck så jag blev typ jättepigg och sprallig ;D runt 3 fick jag ett sms från min syster där det stod att jag fick pallra mig hem annars blev jag utan säng. så leo följde mig för han skulle köpa cigg sen när jag kom till syster var hon, daniel, ida och stefan där och det visade sig att jag skulle få sova på det mjuka golvet :p satt och snackade med dem ett tag innan vi alla gick och lade oss.

jag vaknade runt 7 och var aspigg men låg kvar till halv 10 då daniel steg upp, jag hjälpte honom att städa i köket och diskade också. han gjorde frukost och vi åt varma mackor och drack te.

pappa kom och hämtade mig för ett tag sen och nu sitter jag här :D och uppdaterar mig om omvärlden.


STHLM HERE WE COME!

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0