onsdag

and how i lost you and your brown eyes.....


jag måste då säga att ibland förvånar jag mig själv, jag gjorde en så himla god pasta sallad med penne rigate, skinka på bit, morot, gurka, crisp sallad, tomat, röd lök, feta ost och thousand island dressing mumma! synd bara att jag inte tog en bild så jag kunde lägga upp sån i får se, men det var hur som helst en ganska billig middag om man inte vill slösa allt för mycket pengar och äta sallad :d

idag skulle vi jobba med rester i nk och matte, men jag hade inga så jag fick skriva min bokrecension till svenskan. vilket jag inte hade gjort annars. så det kändes jävligt bra att få det gjort, nu ska jag bara skriva klart engelskan också och skicka iväg det till mattias.

det har varit jättefint väder här sen jag kom hit och det börjar verkligen lida mot sommar






ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0