fredag

jag borde ju skriva lite nu om hur jag har det här i sthlm och jag måste säga att idag har varit den bästa dagen, slösat mest pengar och haft det bästa vädret, mycket sol och varmt. det enda negativa var väl att en jävla mås sket på min sko imorse. idag inhandlade jag en sjal, en t-shirt, två linnen och ett skärp.

vi var och såg på 17 again på bio för ett tag sen, och jag säger då det, vi var väl sisådär 500 skrikande tjejer i första scenen, jag tänker inte avslöja vad som händer, men ni tjejer jag säger bara OJOJOJ! ringde henrik när vi stod och väntade på tunnelbanan och pratade med honom i en timme innan han bestämde att jag skulle städa ;) det känns bra att vi beslutade att ses efter att ha haft kontakt med varandra i en evighet ;d

glömde ju helt bort att skriva att jag spenderade min soliga måndag med honom, vi gick strandpromenaden i luleå som bestod av slask och vatten, men det var kul ändå, fint väder och fint sällskap.

efter att jag lade på så har jag packat ihop min väska och dammsugit lägenheten. känns lite konstigt att jag nu saknar båda mina hem, jag brukar ju antingen vara i något av dem. men hinner vara i luleåhemmet en dag innan det bär sig tillbaka till vännäs och skolan.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0