torsdag

idag har vi inte gjort så mycket, hade matte där vi skulle göra några bungyjump tester med barbie, jag och amanda valde action man ;) jag lyckades dock göra så att han studsade rakt ner i marken så eva-stina skrek att jag döda honom :O hade samhällskunskap där vi fick gå igenom ideologier. jätte-kul. sen hade vi engelska då vi hade pictionary, mitt lag förlorade. sen hade vi projekt arbete, jag tror nog att jag ska göra en liten damm hemma nu i sommar, kanske någon rabatt, får se vad mamma går med på, och pappa som gnäller så för att mamma gör rabatter över hela tomten så att han får köra sick-sack mellan alla planter :) sen passade jag på att städa lite, tror jag. kanske blev lite skillnad, bytte plats på lite grejer ;d ska väl försöka städa klart ikväll.

sen jag flyttade hit till vännäs har jag fått : en mobil, en kamera, en dator, två byråer, ett bord och det bästa av allt en dammsugare och då får jag väl säga det då jag är så jävla bortskämd och jag älskar det. fan så jävla skönt, jag älskar att stå och peka på saker och få det. åhh gud, så skönt. går inte att förklara med ord hur stor makt jag har. mohaha.

så nu vet ni så nu lägger vi ner det här. och btw, mitt motto är "pappa betalar". lika bra att njuta av det medan jag kan.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: amanda

alltså vad äre för idioter som kommenterar? har dom så tråkigt att dom måste sitta och berätta för dig hur avundsjuk dom är på dig? för mest troligt så är dom ju de eftersom att dom skriver så som dom gör. men de är ju tragiskt för dom, eller hur sötpöl? ;)du behöver ju inte må illa :) puss! <3

2008-09-07 @ 02:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0