tisdag

hela min kropp är öm efter idrotten igår, men har man träningsvärk så har ju musklerna arbetat så jag står gärna ut med smärtan. har dock gått och ojjat mig hela dagen, försökt hoppa upp på bordet i binderisalen utan lycka, fick hämta en stol, och att kliva upp imorse var ju en pärs, trodde benen skulle vika sig så jag fick ligga på golvet, så läskigt, haha. idag har det väl inte hänt så mycket, varuhantering som vanligt, inga probs där, sen kom buketter :O jag känner verkligen att det inte var igår som jag gjorde buketter sist, fifflade med en bukett i 10 minuter, men då blev det ett bra resultat också. känns bra att vara tillbaka i mitt element, det jag brinner för. skolan känns fan kul nu, jag ska ge 100% nu de år som är kvar. har sån huvudvärk nu att jag inte vill röra mig, vill inte ta någon tablett, kan inte knapra sånt hela tiden, kommer somna snart av smärta, ibland önskar jag att jag kunde få slippa ha sådan här huvudvärk, men nej, det går i släkten och det går inte att bli av med, bara bita ihop. yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0