tisdag

jag var tvungen att sitta och fundera ett tag på vilken dag det var idag, eftersom att det är min första skoldag denna vecka så är jag insnöad på måndag. men ack så fel jag har.

vaknade av att klockan ringde och steg upp, klädde på mig och sökte fram min svarta bok från mappen som låg i en av mina väskor från resan igår. jag tog en penna och gick till lektionssalen, 10 meter från min sovrumsdörr, inte bortskämd alls ;) hade lektion i inte ens en halv timme (projektarbete).

fick rast och blev som vanligt amandas passivrökare ;d gick tillbaka till klassrummet där det skulle komma två killar från facket och prata, förra killen därifrån var dötrist så vi hade inte så höga förväntingar men faktiskt så var den ena killen riktigt rolig och vi fick oss några skratt så vi inte skulle somna.

vi satt och lyssnade på dom i 2 timmar tills vi sedan fick lunch som var hamburgare som jag inte direkt var så sugen på just idag så jag åt knappt en hel och sedan var det dags för amandas lunchrök så då fick hon sällskap av mig igen, och jag glömde bort att skriva att kissen som brukar vara på skolan var där redan på första rökstunden och nu också vid lunch, gud vilken söt och god katt det är, självklart försökte jag ju hålla i den, men nej, det ville den absolut inte.

eftersom att det nu är tisdag fast jag har måndag, så hade vi floristik där vi skulle göra kransar inför öppet hus, duktig som jag är så valde jag enris att klä in kransen i och det var väl inte det mysigaste materialet att använda. men hellre stickigt än skrikandes för att det sitter en spindel på min hand ;d

när kransarna var klädda så låste jag upp min cykel och amanda trampade för livet upp till ica, medans jag åkte ;p så bortskämd är jag att jag t.o.m har en personlig förare ;) köpte juice, ägg och bananer för jag blev så sugen på att baka banankaksmuffinsar (låt mig kalla dom så) igen ;d middag sen tv inne hos amanda, jag gick och duschade och passade på att städa undan min tvätt sen förra veckan och väskorna från igår, så nu kan jag röra mig här inne. kom iaf nyss tillbaka från amanda sötnosen min, vi har ikväll sett på tv och fikat.

tänkte också lägga upp en bild på gårDAGENS OUTFIT

jeans : cheap monday
linne : h&m
tröja : topshop

slänger nog också in DAGENS LÅT



the script - the man who can't be moved


ha det, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0