söndag

"just living my life..." strömmar ut ur mina högtalare är det verkligen det jag gör, lever mitt liv. jag sitter och gnäller hela tiden men gör aldrig något åt saken. varje gång telefonen ringer så hoppas jag att det är du men det är alltid mina föräldrar som vill kolla läget. på något sätt känns det som att jag saknar att ha ett förhållande elr ha någon att tycka om men att det kanske bara är så att jag saknar det jag inte har men när jag har det så värdesätter jag det inte. jag märker också att det är höst för det är så många som hittar någon att värma sig med. medans jag sitter här inne på mitt rum ensam och bara väntar, på bättre tider?

att jag älskar tjejfilmer då tjejen alltid får killen och att han alltid är sådär sagolik, och gör romantiska saker. och jag på något sätt hoppas att jag någon gång ska få uppleva något sånt. att det knackar på dörren och att han står där bara för min skull. att jag hoppas på något så smörigt, men ändå så gulligt.

jaja, vaknade 10 i 11då slog jag på datorn och lyssnade på musik, sedan ringde det en rolig prick som är den bästa på att höra av sig ;) men han är ändå min vän, vare sig han vill det elr inte ;D det har väl inte hänt så mycket mer idag, jag var ute förut och tog några bilder med kameran för lektionen imorgon, det var väldigt kallt om fingrarna.

just nu spelas josh groban i mina hörlurar som jag nyss hedde på mig. hans låtar får mig alltid tårögd och han har en sån känsla i sin röst som jag inte kan förklara. jag blir som hänförd. "When you say you love me The world goes still, so still inside and When you say you love me For a moment, there's no one else alive..."

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0