söndag

vaknade väl kring sådär 11 tror jag. steg upp och gick ner och åt stekt palt till frukost, mums. sen åkte mamsen, jag och papsen iväg till växtriket där jag skulle göra en bukett till en bekant. tog lite krimskrams och skulle ge den till killen/gubben i kassan, då frågade han ju om "han hade att göra med en florist" självklart svarade ju mamma åt mig att jag var "en blivande florist" blablabla, det slutade iaf med att jag fick knyta ihop buketten själv och att jag fick chefens nummer för att kanske praktisera där någon annan gång.

skyndade oss sedan hem för att ta duttpennan i handen och dra till bilbingot. jag trodde inte att jag skulle spela mer i år, men det var final och farmor ville ha med mig. så jag följde med, men jag vann inget :S hade ju känts lite skönt att få lite pengar ;D

när vi kom hem blev det kyckling och ris till middag, jag åt och sprang sedan upp på mitt rum till datorn, där jag har suttit nästan hela tiden sen dess. vad jag har gjort kan jag nog inte ens svara på själv, jag har klickat runt överallt.

imorgon ska jag iaf in till stan och köpa ett par skor jag la undan igår. sen får jag väl se, jag måste ju packa :S kommer ju vara i vännäs i 6 veckor nu. guud så länge det låter, 39 dagar, det är mycket. ojoj. dock kommer ju mamma och pappa ner på öppet hus där i mitten. men känns ändå lite jag vet inte, jobbigt kanske. men jag menar vad gör jag när jag är hemma? vad gör jag när jag är där? samma sak.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0