onsdag

idag har det väl inte hänt så mycket, vaknade halv 6 av att det sprängde i örat så jag tog en pronaxen och drog på mig svampmössan, somnade om och... försov mig. men bara tre minuter så studsade upp och satte mig för att göra prov, självklart var ju min hjärna inte beredd på det så jag glömde det lättaste ordet av alla "gypsophila paniculata!" åh så surt!. men men, bättre lycka nästa gång.

haft floristik hela dagen och vi skulle göra en brudkrona, vilket var väldigt pillrigt och ber någon mig att göra en sån så ljuger jag och säger att jag inte kan. för det var bland det värsta jag varit med om, såg ut som en snöboll med små gröna kvistar, usch och fy!

efter vi slutat så drog jag och amanda upp på ica, jag som inte skulle köpa något. köpte iaf mat till bussresan imorgon, och så köpte jag färska champinjoner så när jag kom hem så gjorde jag chicken ala king, såå gott det blev, nästan som hemma.... saknar mammas och pappas mat. ringde faktiskt och beställde mat till imorgon :) efter att jag och amanda ätit middag så gick vi för att se på the hills efter det så drog vi till ica igen.... för att köpa chips, och fyfan vad jag skrattade, vi märkte också att det var samma kassörska och att hon säkert skulle känna igen oss ;p

jag höll seriöst på att dö av en skratt attack när vi stod vid chipsen, då kom en kille som jobbar där och ställde sig bredvid oss och jag började asgarva och eftersom att han var snygg (enligt mig) så kunde jag inte stå där och skratta för ingenting, så jag började gå mot "bakningsgång" och amanda följde efter mig och frågade vad fan jag höll på med och jag fnittrar fram att jag skulle ha socker och håller upp ett strösselpaket. och då började jag ju bara skratta ännu mer så jag fösöker att sansa mig medans amanda bara stod och tittade på mig som att jag var tokig (vilket jag är) sedan forsatte vi igenom affären för att sedan sansade gå tillbaka till chips hyllan, ta våra chipspåsar och gå till kassan.

vi cyklade hem och såg film, sen gick vi till köket och fikade. jag passade sedan på att gå till mitt rum och packa mina  kläder och lite läxor inför imorgon. kom nyss ut ur duschen och ska nu sluta skriva och ställa mig och blåsa håret så inte håret blir bångstyrigt ;d sist men inte minst så måste jag komma ihåg min tvätt jag har i tvättamaskinen.


ha det, puss

Kommentarer
Postat av: amanda

ja glömde väll ändå de lättasre ordet, TISTEL! haha och den där killen var inte snygg, inte alls. :P

2008-09-18 @ 17:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0