måndag

idag vaknade jag av att klockan ringde 10, så jag steg upp och gick ner och fixade frukost, satte mig framför tvn, tog fram kameran och fotade allis när hon låg på stolen och var söt. sedan tog jag med mig assar ut och fotade han när han busade omkring i löven. jag gick in och sminkade mig lite och slängde alla mina kläder i vännäsväskan för att behöva stressa sen och tog sedan bussen till stan. skulle ju prata med lotta på praktiken, men hon var inte där så jag fick prata med anna, det gick ju det med ;p gick till nordea och tog ut mina lönepengar för att inte slösa upp dom men tog ut 400 för mina nya skor som jag skulle köpa. så nu sitter jag här med mina nya skor på fötterna och lyssnar på en sådan passande låt som gör mig så glad av att lyssna på, så slänger in dagens låt här



paolo nutini - new shoes
"I put some new shoes on and everybody's smiling"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0