måndag

åhh, jag blev helt pepp när jag idag fick reda på att vi ska vara lediga på fredag, så jag tänkte : JAG SKA FAN HEM! så nu har pappa bokat en tågbiljett till mig hit tillbaka på söndag. så nu vill jag åka hem på en gång, gud vad jag är sugen på att åka hem. känns som att det är torsdag imrorgon och att jag ska få komma hem :) men sån tur har inte jag.

det är ju faktiskt måndag idag, så imorse var det bara att sätta sig i skolbilen och åka till flabb för att framkalla mina bilder som jag tagit. lyckades framkalla dom utan problem och sen gick vi in i mörkerrummet där vi skulle få fram bilder, min svamp blev så fin :) mina negativ blir faktiskt jättefina också, allis och assar fick ju vara mina modeller ;p

tillbaka på skolan hade vi lunch och sen engelska, det gick väl bra, känner verkligen för att visa vad jag går för och inte bara sitta där.

idrotten, var väl sen helt okej. tycker om bollsporter även fast jag inte är så bra på det. men ger 100% nu för det finns ingen återvändo.

efter idrotten tog jag en dusch, det ringde i telefonen precis när jag klev ut ur duschen och efter några knackade amanda på som en galning, där stod jag inlindad i handdukar, med telefonen i ena handen och skulle klä på mig med den andra, men jag lyckades och släppte in amanda ;d försökte då prata i telefon samtidigt som amanda pratade med mig, så tillslut så pratade jag med båda två om samma saker och amanda var på hugget ;D

vi åt middag och såg sen på tv, jag gick till mitt rum och satt här ett tag, vi for och handlade så jag köpte choklad, lakrits och bröd ;D

det är varmt här inne på mitt rum och jag älskar att jag inte behöver frysa som jag har gjort så många gånger här. kanske blir en tidig kväll för mig ikväll för jag är så himla trött.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Nick Fury :]

Jag kan hålla dig varm om det blir kallt i ditt rum :]

Du är inte den enda som längtar tills du kommer hit :]

2008-09-29 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0