lördag/söndag

igår sov jag till 1, det var väl lite halvt onödigt. men låg och pratade i telefonen med en trevlig person så det var kanske värt det :) jag och amanda hade filmkväll igår där vi såg skräckisar. först såg vi "when a stranger calls" som var en väldigt realistisk skräckis. sen var jag bara tvungen att visa några scener från "final destination 2" som jag först var rädd för när jag såg första gången, men nu andra gången så asgarvade jag ;p sen så såg vi "one missed call" som också var bra, men kanske inte så realistisk, men helt okej film :) sen så gick vi in till henne och dunkade musik för hon är ju faktiskt ensam i hennes korridor ;d sen runt 2 gick jag från henne, men dum som jag var så slog jag en film jag laddat ner. så somnade inte förrän halv 4-4 det var ju jävligt onödigt. vaknade iaf ganska tidigt idag, elr typ nyss men bättre än igår iaf :) skriver mer sen


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0